Algemene Voorwaarden


Verzending, afhalen en levertijd
Al onze artikelen worden verzonden via Post.nl pakketpost. Bij verzending ontvangt u een email met daarin het tracktrace-nummer zodat u kunt nagaan waar uw pakket in het verzendproces is. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen in de aflevering. U kunt natuurlijk ook uw orders bij ons afhalen tijdens kantoortijden. Wel vragen wij u de order van te voren te plaatsen via onze webshop zodat wij uw stickers voor u klaar kunnen leggen.
Orders op werkdagen voor 15.00 besteld worden dezelfde dag nog verzonden (mits voorradig). Keuringsstickers opgemaakt met uw eigen tekst hebben een levertijd van maximaal 6 werkdagen

Privacy en uw gegevens
Pictogrammen.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Pictogrammen.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

Retouren
Pictogrammen.nl is een Business To Business oftewel zakelijke website. Het consumentenrecht voor online aankopen is daarom niet van toepassing. Kant en klare stickers uit onze webshop kunnen binnen 7 dagen worden geretourneerd. De stickers dienen ongebruikt en in de oorspronkelijke verpakking geretourneerd te worden. De kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Wij accepteren geen ongefrankeerde zendingen of rembourspakketten. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Wij crediteren alleen de retour ontvangen pictogrammen en niet de verzendkosten.

Bestellingen
Bestellingen kunt U kunt alleen via onze website plaatsen. Dit kan niet per email, telefoon of post. De bestelling via onze website gaat snel en tegelijkertijd wordt ons voorraad systeem bijgewerkt.

Betalingswijzen
De eerste order bij ons besteld wordt altijd verzonden na directe betaling via ideal of vooruitbetaling.
    • iDeal
    • U rekent af in uw vertrouwde Internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethode: iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren en iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
    • Vooruitbetaling
    • Selecteer de betaalwijze "Vooruitbetaling" bij het afrekenen van uw bestelling en maak het verschuldigde bedrag vervolgens over naar ons rekeningnummer o.v.v. het factuurnummer. Het factuurnummer en het bankrekeningnummer vindt u op de factuur die u na uw bestelling automatisch in uw email ontvangt. Wij verzenden bij bestelling de facuur per mail naar u toe. U kunt deze ook uitdraaien voor uw boekhouding.
    • Op rekening
    • Na de eerste order kunt u ons bellen of mailen om als vaste klant aangemerkt te worden. Wij zetten uw account om naar vaste klant waarna u op rekening kunt bestellen met als betalingstermijn netto 30 dagen na factuurdatum.
    • Contant
    • Bij afhalen kunt u uw bestelling ook contant afrekenen. Gelieve wel zoveel mogelijk gepast te betalen. Er is geen mogelijkheid tot pinnen.

BTW-vrije levering
Wij verzenden al onze facturen inclusief btw per mail naar onze klanten. Bent u een buitenlandse klant in bezit van een geldig BTW/VAT-nummer dan kunnen wij ook zonder btw leveren. De volgorde van bestellen is dan iets anders
  • U maakt eerst een account aan op onze site, inclusief vermelding van juiste adres- en factuurgegevens en natuurlijk uw btw-nummer.
  • U belt of mailt ons om uw account om te zetten naar levering binnen de EU.
  • Wij zetten uw account om en laten u dat weten.
  • U kunt bestellen zonder dat er btw op uw factuur komt.

Orders inzien
Alle bestellingen worden bewaard op onze servers. U kunt door in te loggen eenvoudig een herorder plaatsen. Ook kunt u hierbij zien of uw order nog loopt. Daarnaast kunt u missende facturen uitdraaien of zo nodig uw gegevens aanpassen.

Uw gegevens wijzigen
U kunt uw gegevens altijd wijzigen door in te loggen en uw gegevens te bekijken. Wanneer u bestelt, controleert u dan altijd even of alle gegevens (met name de adresgegevens) nog kloppen. Zodra de artikelen zijn besteld en deze in ons automatisch systeem in werking zijn gezet kunnen deze voor die order niet meer worden veranderd.

Klantenservice
Pictogrammen.nl is een handelsnaam en geregistreerde merknaam van Zeefdrukkerij Bieling. Zeefdrukkerij Bieling bestaat al 50 jaar als drukker en levert een goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij garanderen u dan ook dat u tevreden zult zijn over de geleverde artikelen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw order contact met ons op via info@pictogrammen.nl . Vermeld dan uw ordernummer, naam en emailadres en de reden van uw klacht. Wij zullen uw klacht dan behandelen en er alles aan doen om er samen tot tevredenheid uit te komen.

Aansprakelijkheid
Pictogrammen.nl sluit elke aansprakelijkheid uit voor schade die ontstaat door door ons geleverde artikelen, alsmede schade als gevolg van het plakken op eigendommen van derden en/of op ondergronden waar de sticker niet geschikt voor is.